kasst.

jag har ju blivit helt kass på att blogga. Jag suger helt enkelt.
Varken ork eller tid, knappt inspirationsfullt va?

Såg att det var två veckor sen. Suck.

Däremot kan jag meddela att hösten är här, för er som inte har märkt det. För mig gör det inget. Jag är nöjd med att få ta på mig mera kläder, snurra halsduken om halsen och tända upp mina värmeljus.
För det är sånt om jag gör när mörkret faller.

Tänder ljus. er ut om värsta vampyrfilmsskräckfilmen hemma. Fast matchande ljus.

Och apropå vampyrer, jag är helt såld på True Blood. Såg första avsnittet på SVT och sedan så bad jag en vän med stora kontakter i piratbukten att ta hem de avsnitt som finns.
Och vips- så satt jag där med två hela säsonger och nu så matar jag avsnitt efter avnitt. Det är så fantistiskt bra. Man blir helt sugen (haha) på att joina vampyrvärlden. Verkar najs på nåt sätt.

Men nu skall jag fortsätta dammsuga.
och så skall skärpa till mig.

Under tiden kan ni ju med fördel gå in här, om ni vill läsa nåt kul. Något för er som gillar satir, och vem gör inte det?

Tudiloo.




Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gissan

Ja skärpning nu...!

Inga två veckor mellan inläggen...det vill vi inte ha...

Welcome back iaf som vi säger här i Kronoberg...

Kram Gissan

2009-09-05 @ 17:36:41
URL: http://gissan.blogspot.com
>Jag som skrev: norpan

du denna med smör på



http://www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo&feature=player_embedded

2009-09-08 @ 23:55:05

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0