Ja då sitter man här.

Barnen sover. Hugo sover hos farmor och farfar. Pär är på väg från Tüskland med sprit i bagaget.
Själv skall jag gå och packa min lilla väska inför sjukhusbesöket imorgon.
KL 07 skall jag inställa mig.
Uppställning, operation marsch.

Vaknade kl 04 imorse av migrän. vad kul tänkte jag. Funderade ett tag på om jag skulle gå upp och ta huvudvärkstabletter, men eftersom det låg ett barn på varje arm så tänkte jag; det går nog över om jag sover lite till.
HAHAHAHAHA

Vaknade kl 0630 med ännu mer migrän. Och illamående. Kul.
Kände att jag kan nog inte cykla Ingelstad runt med alla barn, så snälle Leif kom och tog Hugo Huggorm till skolan, medan jag tassade iväg till dagis med småknuttarna.
Gick  mot bussen, och tänkte att jag skall nog bara sätta mig och sova på bussen in till stan.
HAHAHAHAHA
Bussen var full, jag fick stå.
Har ni försökt stå och sova nån gång?

Nej det är ganska svårt skall jag säga.
In till sjukhuset för inskrivning, Men de var så snälla så, och gjorde allt för att det skulle gå fort. Så jag var hemma vid halv två, och då gick jag och lade mig en stund.
Snark.
Det blev bättre. Fast ni som har migrän vet ju hur det känns. Man känner sig nästan bakis, med en betonghatt på sig.

men men.
Nu skall jag inte vara den som sitter och gnäller.

Dags att äta en knäckemacka och packa lilla övernattningsväskan. Dessutom så kan jag ju se fram emot ett par nätter av ostörd sömn. Om jag nu inte få nån gammal snarkande tant som rumskamrat förstås. Skall kanske ta med mig öronproppar.
Och sjukhussängarna är ju inte direkt sköna heller. det är ju inte som min Tempurmadrass liksom.
Näpp.
Men ha det så bra.
Jag återkommer om några dagar.
Hej hej
//Lotta

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0