Jag såg Kung Neptun i Ullared.

Igår var jag och svärmor i ULLARED
Det var trevligt, resan gick bra, vi kom fram i tid ingen kö, handlade och handlade. Till barnen och  köpte annat skräp. Kundvagen blev överfull och jag fattar inte hur det kunde gå på tretusen tvåhundra spänn. 3200:-
Oj oj oj oj.
I alla fall så skulle ´vi gå och äta. man måste ju göra det.
man blir hungrig av att gå och handla.
Men det konstigaste var att när vi sitter där och äter i godan ro så kommer Kung Neptun in. Eller vad  han skulle likna. Zeus var han lite lik oxå. Han var klädd i fotsid turkos dräkt, sandaler, bälte med guld och pärlor , sedan hade han en guldkrona på huvudet, och skägget var tvinnat och ihopsatt som en knut under hakan.
Först trodde jag att det var maskerad på gång, eller ett sånt därnt kulturjippo ni vet. Men icke. Jag tror att han var på verkligt.
han rörde sig med enormt rak rygg i sakta mak.

MMM. det kommer en bild som jag lyckades ta med mobilen, men jag har inte hittat överföringskabeln än.
Men snart.
Jag trodde att jag hamnat i Skymningslandet.

sedan hade jag aerobicsen igår, det gick bra men jag  såg nog lite lat ut där jag gick och pappade alla istället för att göra det själv. Men har man blivit opererad så får man ta det lugnt.
det har jag bestämt.

nu skall jag ha lektion.
Jobba jobba.
Ikväll skall vi gå ut och fest med tjejgänget.
det skall bli superkul.
Jag återkommer imorgon med rapport om vad vi hittade på.

fest. dans. tjo och tjimm.
Kan man önska sig mer?

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Ullared..vad trevligt....det finns mysko folk även DÄR haha

Ha det så trevligt ikväll själv ska jag ligga under filten och kurera bort minförkylning och tycka synd om mej själv :-)

2007-10-26 @ 13:48:36
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0