lördag kväll. Jättekul.....typ.

Alltså igår, då var jag ju på tjejträff. Och vi hade superkul. Hemma hos Simone åt vi världens godaste rätt alltså, receptet nedan.
Hur gott som helst, och så enkelt. Och massor med vin. Och cider. Och dans.
Sedan ville vi ju ut och dansa. Vi hade kolla upp på oleós hemsida vilken åldersgräns det var på en fredag. 23 stod det. Bra tänkte vi, då slipper vi känna oss som morsor på stan.
Vi drog ner till stan och beslöt då att gå på Oleó.
100 jäkla spänn fick vi betala. + garderob 20 spänn. Summa 120 spänn för att upptäcka att åldersgränsen var tjugo. Hallå.
Vi tänkte vad gör vi här. Man kände sig som, tjoho liksom.
Och vi är ju snyga brudar om jag får säga mitt.
Till skillnad mot vissa andra som var där.
My God, vad de såg ut. Att folk bara tar på sig vad som helst. Och att de är så unga oxå.

Sens Moral= ALDRIG MERA OLÈO.

Vi såg ju ut som hela Top Model i jämförelse. (fast seniorvarianten)

Vi gick. Såna stolpskott.
inte vi alltså. Men dem.

sedan så hittade vi inget annat och göra för det var typ gymnasiedisco över hela stan. Till och med mina elever såg jag ute.
Hm.
jag och Malin tog bussen hem kl 0215. Vi var trötta.
Vi hade avslutat kvällen på McDonalds.
Sicka jäkla loosers.

Sov två ½ timme. Upp, frulle till hela entouraget.
seda har det varit jämt flöde under dagen. Viktor sjuk, inhaleras var tredje timme, Gustav börjar få feber och har rosor på kind och en gnällligt humör och Hugo har mini-tonår.

nu är jag sååå trött.
jag har tänt en brasa, ljus och har tänkt mig en lugn afton (utan anhalationer, hostmediciner och barnakutsfärd.
HAHAHAHAHA

Tror jag va.???????
Lika bra att jag går och lägger mig nu för det kommer bli så sen att jag får dra in till barnakuten så han får inhalera nåt annat, typ vad-som-helst-  för att lätta lite på hans hosta.
tja vi får se.
Nu är det horisontalläge i soffan som gäller.

Jag skall be Vendela/Simone att mejla över lite kort på vad vi gjorde under gårdagskvällen. Är de barntillåtna så lägger jag ut dem.

Vänta bara. Bäva.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Andrea/Posh

Jag tycker din blogg är jätterolig....du kanske skulle tagit med Harrys också....min kommentar var...sneglade lite på Vendela och sa...jaaa, inte för att jag är kräsen...MEN det här är t o m glocalnetnivå...LÅG nivå alltså...ja jisses....
Kram och hej svejs nu ska vi sjunga ohh happy days i Missionskyrkan och kasta ut alla religiösa hoppetossor som hör röster och har träffat Jesus och Gud..alltihop på samma gång!
Kram

2007-10-29 @ 18:01:22

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0