Vabba vabba vaaaabbaaaaa

...hur roligt är det med tre ungar. Ja alla är sjuka. Inte jag. Men barnen.
Viktor har jag suttit uppe med i natt och inhalerat. Vi satt uppe tills det började hjälpa och glodde på Tv4fakta.  Ett intressant program om DNA.
Det fick Ville att somna i alla fall,
regn å trist idag.
HÖST
men det brukar va mysigt.
Om man är inne.

Jag hoppas att min syrra kommer å hälsar på mig snart. Hon bor i Canada så det är lite långt att åka om man bara vill titta in på en kopp kaffe liksom.
Hoppas till jul.
Jul jul strålande jul.

Idag har Hugo bestämt att han är en kock. Går omkring med förkläde och basar över mig i köket. Han har bestämt lunchmat idag. Det blir kycklinglår, med hans marinad på. Potatismos och sallad.
Till sås var han osäker med vi får se.

Jag återkommer.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: vendela

Kan man beställa mat hos kock Victor tills imorgon? jag önskar mig tårta till förrätt, glas till huvudrätt och spagetti och köttfärs till efterrätt. Dark Vendela

2007-10-29 @ 12:35:29
>Jag som skrev: vendela

glass menar jag så klart !

2007-10-29 @ 12:36:26
>Jag som skrev: Linda

Synd att jag redan ätit mat :-) annars hade kocken kunnat komma hem till mej hihi

2007-10-29 @ 14:58:24
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0