Minidagis idag.

Idag har vi haft celebert besök från Hasslö.
Min gamla polare Åsa och hennes två barn Ellen och lillebrorsan Otto.
Det var alltför länge sen så det var mycket trevligt!!!
De kom på förmiddagen och då var jag ute med killarna och lekte lite. Sedan skulle vi gå till lekparken. Gustav skulle klättra upp i vagnen som han brukar, och PANG - föll baklänges ned i asfalten.
Knock, sade det i bakhuvudet.
Stackarn, han skrek och en Kalle Anka liknande bula knoppade ut från huvudet.

Han fick en redig hjärnskakning, blev lite trött ett par timmar men sedan så har han repat sig.
Men jösses vad rädd man blir....
Jag kommer att titta till honom flera gånger i natt.....

i alla fall så var vi på lekplatsen och fikade när solen plötsligt försvann och molnen tog över, gradantalet sjönk hastigt och då vände vi hemåt.

image76
Här går Ellen och Hugo. hand i hand, lite gulligt va?

sedan gjorde vi god mat och satt mest och myste medan barnen lekte.

Nu sover alla barn förutom Hugo som sitter och bläddrar i sin leksakskatalog (fortfarande) och kryssar för ALLT.

Så här söt var Ville imorse.
image77
Här sitter han och äter äpple.

Och här sitter Söt-Göte Gustav.

image78

Nu är det slappedax.
På med mysbyxorna och drapera filten över axlarna, dra ut telefonen, koka te och sätt på teven.
snart kommer The Closer på 3:an och på ettan ett nytt program med Tomas Järvheden kl 21.00. kul kille det där.

Hej hej

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0