Måndag, snart natt.

Och vad gör jag uppe? Nej skall strax gå och binga, det skall bli skönt. Har suttit uppe å kollat p en film, "Se upp för dårarna" en  ny svenska film av Helena Bergström. liten sympatisk film.
sedan var jag tvungen att titta på lite aerobicskoreografier för att få lite inspiration. behöver göra flera block till mitt pass på torsdag.
Imorgon börjar jag jobbet. det skall bli intressant och spännande. Hoppas att jag får ett eget skrivbord. det har jag aldrig haft i mitt yrkesverksamma liv. Lite löjligt egentligen, men jag vill kunna sätta upp en fin bild på mina barn där jag jobbar.
har väl sett på för mycket amerikans film antar jag. Där har de ju alltid ett foto på sina barn på skrivbordet. Och en gammal kaffemugg.

Idag så tog det 59 gånger (jag räknade) som jag behövde gå in och lägga ungarna igen i mina desperata försök att få dem att somna själv. men till slut så.... somnade Ville först och Gustan kom upp en sista gång och sa Godnatt. Snark.
Ah, skönt. Kanske enklare imorgon då, vad tror ni?
Imorgon skall jag till doktorn med Ville, tills hans astmadoktor. Vi skall se vad hon säger. jag vet att lungröntgen var mycket bättre sista gången. Skönt, fast varför har han det så?? ja det får man forska vidare i.
Nu skall jag trilla i säng.
Skönt.
Sov gott
//lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

ja min kära lotta, det blir lättare, men är FAN så jobbigt när man är
mitt i det! vilket iof var en överflödig information till dig ;-)Vad har jag gett mig in på???igen...

2007-09-04 @ 11:58:32

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0