Medicinskteknisk apparatur, love it....(NOT)

Alltså, ni anar ju inte vad som hände med den där apparaten som Ville skulle ha att mäta pH med. Jag åkte ju och hämtade en ny, och syrran programmerade den och satte den på paus så att jag skulle sätta igång den när jag kom hem igår.  Och det gjorde jag, han låg och sov med den och så var grabbarna hemma med Pelle Pop idag. Pär ringer mig på jobbet och säger att - det står att undersökningen är avslutad. Men det har ju inte gått 24 timmar.... då har den ballat ur! Den med! ÅÅÅÅ suck. så vi bestämde att Pelle bara skulle dra sonden och så skulle vi åka och lämna apparaten så kanske man kunde använda den data som var insamlad.
Då går det inte att stänga av här hemma....och syrran ber oss att vi skall åka in med Viktor. Jag gick bort till öronmottagningen, och de kollade på den information som insamlats. Då räcker inte den för att göra ett korrekt resultat....och vi måste sätta en ny sond.
Stackars Ville! Han skrek som en stucken gris, lilla vännen. Inte roligt.
Men vi startade ny undersökning och hittills så har det gått bra....håll tummarna.
'
Idag har jag jobbat på IVA, eller gått lite brevid skall jag väl vara ärlig att säga. Fast lite har jag ju gjort. Skall ju gå in och jobba extra där. Man måste ju hålla sig a´jour  om man skall sitta och lära ut nåt till elever. Man kan ju inte leva på gamla meriter. Man kan ju försöka men jag tror man blir genomskådad till slut.
Trampelitramp.
Sedan har jag kört mitt aerobicspass ikväll, duschat och nu får jag passa på att skriva lite i reklampauserna. Det är ju CSI: Miami. och det kan jag ju inte missa.
Nix nix

Förresten Karin, hur gick det med din "utekväll" alldeles utan Noel? Längtade hem varje sekund? Fast nu hade väl Gunnar och Noel kvalitetstid va? Hoppas att du hade det kul i alla fall....           ;-)

Nä nu måste jag slänga in en liten serie:
image30

Är det nån annan som känner igen sig?
    Ha det gott, sov gott, må gott
//lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Karin

Utekvällen var helt underbar. Ringde inte hem en endaste gång, åt gott och skrattade mycket. Åkte sen hem och fick en glad lyxbebis i famnen. Inte illa alls.
Hoppas att allt har gått bra med Villes mätning.

2007-09-13 @ 22:43:02
>Jag som skrev: Johanna

Hoppas Villes undersökning äntligen gick vägen! Stackars liten!
Liten fråga; hinner du andas nån gång kära Lotta? Sköt om dig! Krameli kram

2007-09-16 @ 10:37:44

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0