BIG Comedy och tre stygn

..ikväll har jag och svärmor varit och tittat på BIG Comedy.

Jag har skrattat så jag höll på att kissa på mig. Vilka genier.
Att se Andre Wickström göra en imitation av ett dansbands flirtande med publiken var obetalbart!!  Jag kippade efter luft till slut, tårarna rann så jag kunde knappt se honom där på scenen.

Ja, det var så jäkla bra. En sak som jag däremot blev besviken av var Magnus Betnér. vad har hänt? Inte en kul grej kunda han klämma ur sig, det kändes som om han tyckte att det var pest och pina att stå där och uppträda. För det var inte vad han gjorde. Uppträdde alltså.

Magnus Härenstam var med, och han var superskön kille, berättade om hur det känns att bli gammal. till och med jag kunde känna igen mig....

Rekommenderas verkligen..
En trevlig avslutning på en solig dagsom varit ganska fartfyllt. Tanken var väl egentligen att jag skulle pluggat idag, men när jag hade tränat lite på morgonen, druckit kaffe, dammsugit, hängt upp tvätten, och precis hade satt mig vid datorn så ringde telefonen.
Hugos fröken som meddelade att HUgo hade skadat sig i knät när de var i skogen. Det såg inte bra ut, sa hon....
På väg till vårdcentralen.
För mitt inre öga så låg benet antingen helt av, eller luxerat, eller betedde sig på nåt annat konstigt sätt.
Det var en pinne, visade det sig, som på någon sätt hade letat sig fram till knät, och slagit upp ett stort jack.
Detta fick sys med tre stygn, under stora högljudda protester från den lille mannen.
Sedan fick vi trösta lite genom att åka till leksaksaffären.

Nu ligger han på soffan och kan inte sova....ont gör det. Nu skall vi göra handpåläggning och läsa en TinTin-bok så går det säkert över...


 


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Usch då....det låter inte skoj med Hugo`s ben...hoppas det bli bättre snart...

2008-04-21 @ 21:21:18
URL: http://aragon.blogg.se
>Jag som skrev: Cissi

Stackars Hugo! Ge honom en kram fran oss!

2008-04-21 @ 22:01:20
URL: http://cissimikesarah.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0