Godmorgon.

Nu har jag äntligen fått fram min dator ur byrålådan. Samtidigt försöker jag förklara för min ena 2½åring att det inte finns monster bakom dörren, vilket han försöker inbilla mig.
Den här unge mannen är oförklarligt rädd för myror också, ja egentligen alla slags småkryp.
Man vet att han har fått syn på en myra när han kommer springande snabbare än carolina klüft och vrålar;
-Muuuuuraaaa, muuuura mamma!!!

Tja, jag vet inte hur det gick till men småkryp gillar han ICKE.

Idag har vi bakat kladdkaka. det gick bra. Inte mycket på golvet. det mesta av smeten hoppade på nåt mystiskt sätt in i munnen på ungarna....

Nu är det lite morgon film som gäller, mjukstart liksom.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: KaraokePrinsessan

Hahahaha... "mura" min 2 åring gillar inte heller kryp och framförallt är att myror eller flugor och det är farligt!! Måste vara nån utvecklingsgrej!!

2008-04-27 @ 10:53:44
URL: http://karaokeprinsessan.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0