en måndag i min smak

Startade dagen på crosstrainern en stund, typ en halvtimme.
Svettades som en gris.
Duscha, och nu sitter jag här vid datorn med en latte.
mmmmm.
Alla barnen leker och är glada.....

jag skall ner till vårdcentralen snart med Gurkan. Han har ju fortfarande feber och hostar som 17.
Får väl se vad det kan vara....

 En rolig episod.

Linda hade varit här med sin stora gravidmage.
Hugo satt och funderade och tittade på mig. Så säger han:
-Mamma, det ser ut som om du skall ha bebis igen.
-Jaså? säger jag och tittar ner på min (för dagen) ganska lagomt platta mage
-Fast på baken..... säger han.

ridå.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Sanna

Hoppas du får en bra måndag :)

2008-02-18 @ 10:30:14
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0