lugnet sänker sig...

aaaah.
äntligen tyst och lugnt.
Lite sen med förmiddagsrutinen, men nu så är vi på spår igen.
Imorse blev det frulleså klart för alla utom hugo för han ville sova hos farmor och farfar så det gjorde han igår.
Jag smet ner oh körde ett ordentligt pass på min crosstrainer och sedan åkte maken och hämtade Hugo.

Nu har de dragit till stan för att köpa en walkie-talkie. Och jag skall tas med mig svärmor efter lunch och åka till Kvarnamåla och kolla visningen på auktionen som är imorgon. Det skall bli skoj det.

Tänkte se om jag kunde hitta nåt fynd som mankan göra om. Billigt brukar det vara oxå.

Men 17 vad det blåste igår då. Jga trodde taket skulle lyfta, men det höll.
Men...

När jag kollade ut genom köksfönstret imorse så var mitt vindspel
ner från trädet och låg på gräset.

Så, antingen är det en konspiration från grannarna som smög hit och rev ner det för de tyckte väl att den plingade alldeles för mycket igår, eller så har det helt enkelt ramlat ner.

Vad tror ni?
Komplot eller en naturens nyck?

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0