nu e´de´fredag....

...ja, inte dumt.
jag har lovat hugo popcorn till fredags mys.
det ville han ha.
jag hade ju aerobicsen igår. hej och oj vad vi körde, inte klokt. Jag har träningsvärk idag.
men det är ju lite skönt faktiskt.
Snart skal jag ha lektion, lunch och sedan skall jag trampa ut på praktikplatsbesök till en elev.
hoppas inte att det börjar regna bara för det hade varit trist.

men det är väl bara att bita ihop antar jag.

Men jag undrar vad jag skall laga till middag. Jag är nog världens sämsta på att komma på mat att laga. Men det är för att jag tycker att det är så trit antar jag. Någon som har nåt tips?
Snälla?
Nåt som ungarna skulle gilla, och säg nu inte korv med bröd.
nog för att de gillar det (vilken festmat, säger Hugo) menjag vill kanske göra lax idag. Med pesto pch parmesan på.



kanske det kanske.
nu skall jag rulla. hej hej.


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0