plugg plugg och sen då.....

...ja när jag är färdig med uppgiften som jag skall skicka in, vad händerdå?
Jo då kommer lärarlaget på att de skall "förtydliga" den något luddiga formuleringen som de gick ut medfrån början.
Och då innebär det att jag får sitta och göra om en del att uppgiften. Hur roligt är det då?
Näinte alls. Men jag har hunnit göra det idag.
Barnen har varit på dagis och jag har pluggat. Jo jag hann sova en liten stund innan Karin och gullegullebebisen Noel kom och hälsade på en stund och åt kanelbulle.
Tack för titten förresten.Det var trevligt!



Nu har småpruttarna somnat och Hugo tittar på Hjärnkontoret.  Där kan man lära sig en hel del, som inte en annan visste heller.Bra att kolla på Barnprogram.

Snart tänker jag nog att läsa färdig min bok; Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson.
De två förtsa är ju bättre men jag har ju inte sagt att den är tråkig? Tvärtom. Spännande, men ganska mycketupprepningar från de tidigare böckerna.
Däremot hittade jag två böcker av Kajsa Ingemarsson på rean. Den ryske vännen och Lyckans hjul.

de skall bli spännande att läsa.
Gillar henne, skriver bra.

Och jag borde ju verkligen göra färdigt arbetet nu och skicka in, så är jag klar med det liksom.

Jäpp, here I go...


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0