världens läskigaste köttfärs

...vi gjorde lasagne till middag.

Det skulle föreställa  nötfärs, men det blev så fett så att det var helt sanslöst. Kunde inte äta upp.
Maken blev klen i magen igen.
Jag tror mina gallgångar krampar. Urk. Mår illa.

Hoppas inte att det var nåt fel på den så barnen blir sjuka. Fast å andra sidan så åt de knappt någonting. Barn är ju smartare på det viset. De äter inte om det är äckligt. Vi vuxna däremot, vi skall minsann klämma i oss maten.

Tja. man får väl vad man förtjänar antar jag.
Nu sitte rjag i sköna soffan och glor på CSI NY och sen börjar det nåt nytt program som heter "To catch a predator" realityserie om hur man fångar pedofiler. Kan ju vara intressant. Från usa såklart.

Skulle vilja se den idén i Sverige oxå.
Vi har ju haft en pedofildömd snubbe här i "byn" och han har väl ganska så nyss kommit ut från fängelset. Låt honom ruttna där, säger jag.

Det är ju så, att om någon hade gjort någon mot mina barn så hade jag gjort mig olycklig tror jag, Eller jag vet att jag hade gjort det.

Kastrering med slö och rostig sax, tack.



Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Jag håller helt med dej ang pedofilerna....han går väl med fotboja just nu den där mannen.....finns en i Nöbbele oxå *urk*

Hoppas Ni inte blir sjuka av lasangen.....köpte ni den på ICA? *haha*

2008-02-18 @ 21:51:28
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0