Clowner. det är alltså sant som jag alltid sagt....

clowner ÄR elaka.

Onda på nåt sätt.
Kolla in den här bara, och försök argumentera med mig varför den här clownen inte är besatt.
  (ring Max von Sydow)

Och dessutom kan ni ju kolla in den här artikeln om ni inte tror mig. (vilket ni naturligtvis gör - jag talar alltid sanning)

Jag skulle inte vilja ha en clown som sitter vid sängkanten när man vaknar upp. Då hade jag trott att jag dött och, tja inte kommit till helvetet kanske, men väl till helsike där Clownen är kung. helsiket är Helvetet light inbillar jag mig. Inte lika varm och fasansfullt. dessutom är det fullt av clowner.
Vilket för somliga (Karin) skulle vara som helvetet.

Nä, om clowner tycker jag ICKE. Onda och elaka. Det säger jag.

Och jag har rätt.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0