varmt och svettigt, men vad är nytt?

...förutom att jag idag upptäckte att jag skall snart börja jobba. Jag har på ett undermedvetet sätt förtängt att jag faktiskt har ett jobb att gå till fter sommarlovet. Och idag upptäckte jag att det bara är två veckor (typ) dit....

Suck. Aldrig får man vara glad.

Men idag har jag trotsat värmen och varit hemteknisk.
Jag har gjort iordning ytterdörrsentrefarstubron eller vad man skall kalla det. Har satt upp skydd under trappen som jag sen målat, och så har vi målat resten oxå som bara var grundm¨lat.

Lite kroppsarbete stärker , har jag förstått. Ja, ni som är nyfikna kan ju kolla förbi.

och sedan blev jag lite fundersam när jag läste huvudrubriken på aftonbladet. REGN i helgen. Alla suckar och tycker att TYPISKT, och svensk sommar och tjohoohahah.
Och sendan, längst ner på sidan så kommer näste nyhet. 14 stycken människor har drunknat senaste veckan.
Kommer verkligen regn före död? Eller är det så att vi liksom inte tänka på död och elände på sommaren, så då känns det bättre att oja sig över vädret.

Men för min del kan det väl regna lite om det vill. Bönderna behöver också sitt....

Nu skall jag glo på Irene Huss. Och ni som inte sett de filmerna, så handlar det om en kvinnlig polis (i Götet!) som slår Beck på fingrarna.....

Kolla på.
Tudiloo. Nu måste kroppen vila och hjärnan få sitt....


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0