fullt upp...men nu så.....

har haft betygsvecka en här veckan och det innebär ju då förstås att jag har inte kunnat göra annat än att jobba jobba och sätta betyg på betyg....
men nu är det klart och jag kan återgå till livet. skönt.

idag kändes värmen extremt tryckande.
Tog med mig ungarna til badstranden och de lekte i vattenbrynet och grävde i sanden och plaskade och jag kunde sitta och titta ut över vattnet och bränna mig på ryggen.

det var skönt. hugo tog på sig cyklopet och snorkeln och undersökte botten. grävde upp stenar och lade dem i sin medhavda grävskopa och Gustav grävde stora hål.

Sedan belv det en fika då alla kexen åts upp, äppelbitarna trillade nedför struparna och saften tog slut. Varför blir man alltid så hungrig när man är på stranden??

 här är jaques Costeau Jr.



Fika är alltid gott tycker Viktor och äter sitt 15:e kex.



Gustav har precis svalt ner alla äppelbitar.

Sköööönt.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Neumann

Är det jag som är barnslig eller dina barn som är obarnsliga? Jag vill också gräva stora hål och undersöka stenar.

2008-06-07 @ 12:42:33
URL: http://frauneumann.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0