MELODIFESTIVAL final

lägesrapport:
tjejdeo. jo det fick Linda Bengtzing i present.

ÅNEJ
NU kommer det lilla äcklet.
Cristäääääär Sjögrääääääs.
Nu stänger jag av ljudet en stund.
Fast det låter ju som en grisfest!  (aj lööööv Joruuuuuup)
Han är ju stel som en halvfrusen vandrande pinne, och har lika mycket utstrålning som en urbrunnen marchall.
Det känns som om han glömt halva texten. Men det kanske är meningen att det skall låta så.
Och skriv nu INTE i inläggen att "sluta titta då om det är så jäkla dåligt".
Ja men det är ju därför jag vill titta.För att det är SÅ jäkla dåligt.

För att jag VILL ha nåt att reta mig på. Och det gör jag på Christer Sjögren.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0