Solen har kommit.

vilken underbar dag det har varit.
på förmiddagen var jag hemma hos Linda oxh Bengt och fikade frulle. Mycket trevlig. Sedan vallade jag runt Linda på byn och försökte se till att hon inte gick för fort så att hon inte skulle få sammandragningar.
Härligt väder. Men hon är ju så envis, Linda, så det var snarast jag som höll nere tempot.

Åkte hem, och Pelle körde in grannarna till flyget, för de skall utomlands till solen där.

Är inte alls avis, nej då, inte alls.

Igår var jag och Anette på Fredrik Lindström- och han var så fantastiskt bra så får ni chansen att se honom så gör det. Ni kommer inte att ångra er, jag lovar.
Jag skrattade så att jag höll på att kissa på mig. Hela tiden.
har är ju klok som en bok, med många träffande sanningar.

Nu i egtermiddags så har vi varit ute i trädgården och utfört lite vårstädning med benäget bistånd av svärmor och svärfar. Plockat up alla pinnar som ramlade från eken, och rensat ur buskarna och annat kul. Det  slutade med att Leif var tvingad att dra runt grabbarna i var sin pulka på gräsmattan. Vi har ju liksom ingen snö, så vi får fira vintern utan helt enkelt.
Men de tjoade och skrattade så att det var kul utan snö.

Nu är det dags för att förbereda lite middag.

Tudiloo

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0