apfult.

...idag när jag var ute och cruisade vid ÖB så fick jag syn på en apful bil. Den såg ut osm en farmor anka bil. Såg inte klok ut. Alltås jag har verkligen inte vanan att titta på bilar för det tycker jag är ganska så tråkigt, men den här bilen fick mig att hajja till.

På ett negativt sätt alltså.
100 Greatest Cars Nominees: Fiat Multipla - 2003

kolla.verkligen APFUL!!! vad får folk att vilja köra omkring i den?
hade inte velat bli hittat död i en sån ens.

Nej tack.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

haha den var RIKTIGT ful....

2008-05-12 @ 15:20:43
>Jag som skrev: Anna T.

Det är ju en Fiat Multipla! Den är den ENDA bil som finns som är större inuti än utanpå! Den finns t.o.m. i en biogasversion, så den är miljövänlig också! Nejnejnej Lotta, det här är en FIN bil! /Anna (bilexpert och stilpolis)

2008-05-13 @ 00:52:29

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0