schlager Rumänien och Ryssland

ojojoj här är det boy zone varning. Iklädd halv frack och jeans smörar han loss, med sammetsblick och flott i håret.
Sedan kommer bruttanin, i grön balklänning,och matchande ögonskugga och så smörar de på, för evigt.......

det här är en kärlekslåt, fast jag inte fattar vad de sjunger om....

men som sagt, jag orkar inte lyssna så mycket. Och jag tycker inte att hon kan hålla tonen.


Nu kommer en rysk superstjärna.
sägs det. Alla vrålar.
Snubbe som sjunger nåt som jag känner igen så väl. den här har jag hört förr? eller har jag?? Eller???

Men den kommer ju att gå vidare, men jag önskar att han hade sjungit på ryska. Jag tycker det är ett vackert språk.
Och barfota så sjunger han om hjärta och smärta och kärlek och violinisten spelar harts-fiol och konståkningsmästaren glider runt på scen.

Men varför måste alla slänga in en kastratsångaravslutning????

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0