Tårta kl 06.45

När mörkret fortfarande låg tungt över huset så smög vi upp i köket, gjorde i ordning tårtan och så smög vi fram till Hugos dörr. Gustav balanserade alla paketen i sin famn, och så öppnade vi dörren, och började sjunga Ja må han leva.....

(eller som min kära bror sjäng när han var liten, Ja homo leva, ja homo leva...)

Så där härligt låtsasnyvaken plirade Hugo upp under täckeskanten, och ett stort leende spreds sig över ansiktet när han fick se oss, tårtan och presenterna.

Sedan mumsade vi marängtårta. Och Hugo öppnade sina paket och blev extremt glad över sitt Trolleri-set.

Han älskar att trolla. Kanske kan han bli en ny Joe Labero en dag, och kan köra omkring sin gamla morsa i en limo.
det hade ju varit något. Så nu hela morgonen har han övat, och övat, och övat på sina trick.

Så snart så kommer väl han ifrån sitt rum, utklädd i bästa trolleridräkt, men flygande duvor, itusågande damer och borttrollade flygplan.

Bäst att hålla i sig...

GRATTIS HUGO!!!



Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

GRATTIS! Oj är han inte väldigt lik morbror som liten?!

2008-11-09 @ 08:39:02

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0