dyrt att vara knarkare....

...har jag hört.
Men att ha migrän är nog dyrare.
Tog förut Zomig Nässpray, för att förhoppningsvis bli av med migränen...

En paket med två puffar 200 spän. En puff = 100 spänn rätt upp i näsan bara.
Man har antagligen roligare om man dragit upp en linje i näsan, och förmodligen roligare också än att ta migrän medicin.

Man blir ju helt fläng. Men vad skal man göra? Vad vet jag. Dessutom hänger det tvätt ute i regnet (som jag verkligen borde ta in) tre ungar som verkar ha vaknat på helt fel sida. hugo skrev ett brev till mig där han skrev följande (ordagrant)
JAG SÄRPÄR MÄJ BARA OM JAG FOR LEKA MÄD ÄN KOMPIS.

Jo,alltså har jag en sexåring som utpressar mig oxå. Två treåringar som lever rövare och biter varandra och nu leker de med en ljudbok (jättesköna ljud, verkligen) om olika djur, som illustreras med höga ljud. Får, kor hästar och andra otyg. Hugo har fått tag på sin visselpipa, och jag funderar allvarligt på om jag skall helt enkelt ta och gå ut i regnet. Själv. Kalla det för att jag skall hämta tvätten, bara jag får det lugnt och tyst omkring mig.

Fast snart så skall vi kanske iväg till simskolan, och då skall jag sitta och glo på människor som klämt i sig i alldeles för små baddräkter, samtidigt som jag måste hålla huvudet kallt för det är en jäkligt hög luftfuktighet och det är som att sitta i djungeln iklädd jeans. Inte skönt.
Sedan när Hugo badat så måste man tränga in sig i duscharna och alltid är det nån jäkel som sprutar ner en med vatten, och när man då har KLÄDER på sig så blir det KALLT och FUKTIGT när man kommer ut.

Stressa hem och sedan är man helt slut. Utan att man egentligen gjort något.

Men idag är det lördag. Skönt. Slappa ikväll. Skönt.
Får väl återkomma sedan om jag överlever.


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0