systemåterställning

ja, jo. Krasch-boom-bang.

poff.

åsså var den stora datorn helt ute i rymden. Och så gick den inte att starta. Men det suraste är att när man måste göra en återställning så försvinner ALLT. Allt möjligt.

Poff.

Men då vill  man ha kontakt med en schysst datatekniker. Som kan lotsa en igenom skiten, hålla en i handen och leda mig mot ljuset i tunneln. Men det finns förstås inte någon som kan göra det. Så där sitter man.

Och surar framför skärmen.

Kanske man till och med skulle haft hjälp av en sådan här snubbe:



Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Haha.....



De är ju HELSKÖNA....synd att man gjorde anant när man var yngre istället för att hålla på med datorer :-) Isf kankse man hade kunnat fixa allt...det stämmer ju MEN hur skoj är det då ?!



Hoppas datorn ordnar till sig...Min datahjälp bor bara ett par hus från dej..han är bra på datorer..

2008-10-20 @ 08:47:20
URL: http://aragon.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0