de kan skicka folk till månen.....

....men de kan inte få till en schysst medicin mot kruppande barn, Ja, alltså inte mot barnen, men mot kruppet. Eller vad man säger.

Det är ju så trevligt och uppfriskande att sitta på altanen mitt i natten. Inte alls kallt eller så. LillKillen sveper man ju in i diverse filtar och mössor och hela isbjörnsutstyrseln. Men själv glömmer man ju att ta på sig. Så sitter man där och huttrar och får skylla sig själv. LillKillen ser ut att ligga skönt inne i sin igloo och andas lugnt och hesfritt.

Men vad gör man inte för ungarna. Sitter gärna ute i kylan och får rimfrost på ryggen för att de skall kunna andas fritt.

Checklista till nästa gång:
* pälsmössa
* vinterpäls
* baden - baden
* värmeflaska
* uppfinna vaccin för krupp




Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gissan

Usch o fy vad trist med krupp.

Du får ha en väska packad inför nästa tillfälle.

Försvinner kruppen automatiskt med åldern då eller?



Kram Gissan

2009-04-08 @ 14:57:20
URL: http://gissan.blogspot.com

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0