jag har varit så dålig....

på att uppdatera mig.
Fy och usch. Jag har bl a varit i Götet där jag och elever har varit på Friendsutbildning.  Åkte Stena-båten till Fredrikshamn fam och tillbaka och dess emellan gjorde en massa goa övningar och diskuterade så jag blev hes.

När jag gick omkring i Götet, så var det enormt vackert, alla körsbärsträd stod i blom och jag tyckte att livet var rätt gött liksom. Eftersom vi kom dagen innan konferensen  så hann jag åka hem till min kära bror Martin och hans blivande fru Carina där jag inmundigade en excellent middag och ett gott glas vin med tillhörande samtal innan jag med bestämda kliv stegade ner mot spårvagnen för att ta mig bort till Masthuggstorget där vi bodde.

Jag längtar hem. Till Götet., Bara så ni vet liksom.

Sedan har det bara rullat på, och nu i helgen så har vi besök av goa släktingar. makens kusin med familj. De är helsköna. Men skönt nog är de lika kvällströtta som vi så nu är det dags att efter en god grill och gott vin, samt efterföljande sällskapsspel tacka för ikväll och krypa til kojs. Barnen sover, men man vet ju aldrig när det vaknar någon.

Så sorry för mitt blogguppehåll om någon märkte att jag var borta..... jag tappade liksom lusten ett par dagar. Men jag kommer tillbaka. Och då kanske jag kan berätta om någon rolig anekdot eller nåt amuserande.

Sån är jag. Inget konstigt med det!

Tudiloo.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gissan

Ja jag saknade dig... undrade vart du tog vägen.

Men så är det ju emellanåt.

Bloggen ska ju spegla livet...inte vara själva livet...

Men attans vad du har hunnit med... :)

Kramen till dig

Gissan

2009-04-26 @ 18:02:09
URL: http://gissan.blogspot.com
>Jag som skrev: Gissan

Jamen det var ju det jag trodde att du skulle tro...;)

Hahaha...

Som sagt...så fel det kan bli...

Skön söndag till du åxå ;)



Gissan

2009-04-26 @ 21:35:31
URL: http://gissan.blogspot.com

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0