jag tror alla ljög

....kom hem från Sälen igår kväll.

Där var det varmt och gott. Solen sken och snön smälte. Gubbkonferensgängen som slemmade ner hela Högis backar låg och sov när vi packade bilen full av allt skräp man hade med sig upp.

Vi hade hört att det var 20 plus hemma i Småland. Solen sken och folk gick i kortärmat. GÖTT, tänkte vi och drog söderöver.

Körde hela dagen. Lyckades till största delen hålla alla ungarna vakna hela vägen hem för att de skulle kunna somna i "normal tid" i bilen. De somnade typ vd 21 (vilket är alldeles för sent tycker jag, ordningsfacisten) men Ok då kanske kan de sova längre imorgon.

Kom hem. Ungarna vaknade kl 06.  Ute var det blåsigt, igenmulet och 6 plus.




Lurad. Dubbel lurad.








Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0