Linda Rosing och den rätte

...har glott lite på Linda Rosings askungesåpa ibland sådär. Tyckt att det har varit mest pinsamt, ledsamt och lite sisådär lagom profiterande på en människa som uppenbarligen inte har någon integritet, eller egna gränser överhuvudtaget. Det känns som om det finns så många runt Frk. Rosing som vill suga ut det sista lilla kändisskap som bara finns, som vill sko sig på henne. Det känns som om hon har blivit en nickedocka till starkare personligheter.

I vilket fall, det var hennes blivande soulmate Hugo, 19 år gammal. Han har tydligen ett lugn och livserfarenhet som Linda saknat i sitt liv. 19 åringen skulle liksom bli styvpappa till hennes barn, som typ är 13. Lagom.

Och så läser man, att det redan har tagit slut. "Vi hade inget att prata om" säger Hugo.

hade du förväntat dig annat? 

Egentligen säger Lindas kommentar allt; "jag längtar efter att vara ensam med Hugo för han luktar så gott, och hans hud är så mjuk."

Linda - söker du en man eller en trygg teddybjörn från barndomen som du kan krama när mörkret kommer krypande?



http://www.wickedtechnology.net/store/teddy-bears/teddy-bear-with-gold-coloured-ribbon/prod_2.html

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Therese

Ja jag håller med! Det känns bara så pinsamt o som det stod i Aftonbladet (visserligen) så var dom aldrig ett par en enda dag ens, det var en mogen man o bilda familj med hon var ute efter. Men vad i hela friden fick han vara kvar vecka efter vecka då om hon visste vad hon letade?

Tur det är hennes liv hon lever o inte mitt!! :-)

2009-04-03 @ 14:02:16
URL: http://preffen.blogspot.com
>Jag som skrev: Nabil El Alaoui Sossey

Jag håller med, haha!

2009-05-22 @ 16:55:21
URL: http://www.nyabella.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0