min hemliga fobi

Jag tänkte komma ut om min hemliga fobi. Det är ingen som vet att jag den, eller att jag tycker att detta är otäckt.

Konstigt nog får jag alltid rysningar av stora bilar, som amerikanska vans. Typ en gammal chevavan.
 Typ en sån här.


När jag hör att de kommer (för de har ett mycket distinkt ljud) så ryser hela jag.

Varför?

För jag tror att det ären massmördare i dem. Löljigt, tänker ni, och skrattar åt mig i lönndom.

Men jag har drabbats av en produktplacering som jag inte får bort. Jag gillar ju att titta på skräckfilmer. Och i de flesta skräckfilmer så är det en ondskefull mördare. Och denna mördare måste ta sig fram på något sätt och dessutom transportera alla sina otäcka tortyrinstrument.

och det gör de i en van.

ALLTID. Så när det kommer en sån bil (och tack o lov är de ju inte SÅ vanliga i Sverige....) så ryser jag och tänker att; när som helst blir jag indragen där bak och sedan försvinner jag från jordens yta.

Tänk hur det var när jag var i Canada sist. Där har ALLA en sån. Tillslut blir man ju så trött på att titta över axeln så man orkar liksom inte bry sig om man skulle bli bortrövad.

Brrrrr.


Nu vet ni. Kom inte körandes med en sån bara.

Me NOT like.



Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Aurum

Ingen fobi är för konstig tycker jag! Man har rätt till sina känslor.

2009-04-16 @ 16:52:03
URL: http://aurum.blogg.se/
>Jag som skrev: Gissan

När jag var liten var jag sketarädd för såna där typ vägskrapor o såna stor traktorer... Nu..vet jag inte riktigt vad jag har för fobier..men några e det säkert...

T.ex tror jag att fiskar ska bita mig när jag simmar i vatten. Panik!

Så din fobi är helt ok...vi har alla nåt vi är rädda för.

Kramen till dig

Gissan

2009-04-17 @ 20:48:28
URL: http://gissan.blogspot.com

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0