världens lyckligaste kille

...idag var vi inne på stadens gator och torg, och jag och Hugo kom gående på storgatan och vem ser jag som står där.
En av Hugo stora idoler.

Mikael Riesbeck som spelar en massa smäll-i-dörrar-farser men det är inte därför Hugo älskar honom. Nä han spelar Gillis i Rekordbyrån på SVT.

Så vi gjorde det enda rätta.Vi stalkade honom ett tag tills jag fick tag på ett papper som vi kunde skriva på och sdan följde vi efter honom in på H&M där Hugo skickade fram mig. Jag presenterade Hugo och sa att han var ett stort fan av Rekordbyrån. Det tyckte "Gillis" var trevligt och hälsade artigt på Hugo genom att ta i hand och allt. Hugo visste knappt vart han skulle ta vägen.

I alla fall så skrev han en autograf och vi gick lyckliga därifrån.

När vi kom hem så ville han att jag skulle laminera autografen, och han satte in en bild på Gillis som vi skrev ut.
Han har nu somnat med den i handen. Det står; "Till min vän Hugo från Mikael Riesbeck, Gillis, "

På måndag skall han ta med sig den til skolan för att visa.

Överlycklig.

Och trevlig var han Hr Riesbeck. Inga divalater där inte. "En helt vanlig kille" som Hugo sa.



En helt vanlig kille fast med ägg.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Anonym

Coolt :) Kommer nog impad på alla i klassen.... Ni såg inte mej och lilleman på stadens gator.... Vi tog en cykeltur medans Elin & Daniel var hos hästen..Inte en ända blev påkörd !!!

2009-04-18 @ 21:37:40
>Jag som skrev: Daniel

Bra med roliga reko VANLIGA killar som inte divar sej!

2009-04-19 @ 16:06:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0