apropå rubrikerna

Foglossning.


De påstår att Carina Berg i Sommarkrysset har foglossning och de får det att låta som världens undergång.

Men hallå! Kvinnan kan STÅ och GÅ! Då har man inte foglossning. Då är man lite öm.

Fråga mig, efter fyra barn så vet jag hur det är att hasa sig fram i 0.025 km/h MED kryckor, gå som en skitnödig anka, släpa sig fram med stöd av väggarna, bli jäkligt glad när man ser en rullstol.

Det Carina Berg har är ÖMHET över fogarna. Inget annat.




Ge mig en rubrik när hon ligger ner.




Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gissan

Alltså...min webläsare (eller va fan det nu är som styr det..) uppdaterar inte att du har nya inlägg... MYCKET irriterande... Men eftersom jag har alla hästar i garaget så gick jag in på din sida nu ändå för o kolla... (smart jag är va?) och då har du typ hundra inlägg som jag inte fått nån blänkare om... Blir så trött... Men i alla fall..det jag skulle säga var att fan vad duktig du varit...och bilder...JA!..vill se vad du åstadkommit i hemmets lugna vrå.

Sätt in bilder... nu..

Ha en bra dag.

Kram Gissan

2009-08-03 @ 11:06:38
URL: http://gissan.blogspot.com
>Jag som skrev: Endoria

Hoppas det har gått bra med operationen och du får vara smärtfri ett tag i alla fall. Såg inte din kommentar föräns idag, jag har inte orkat blogga på länge. :-(

/En annan endosyster

2009-08-08 @ 11:44:27
URL: http://endometriosbloggen.blogspot.com/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0