fastnat nånstans

uuuu, de senaste dagarna har varit extremt fullspäckade. Alla nya elever har ju kommit och det innebär ju massor av skoj men också massor med jobb. det är ju inte bara och bara att starta upp en ny termin liksom.

Nej, idag så startade vi igång med ett rivstart så det innebar att jag fick dricka mitt älskade morgonkaffe första kl 11.30. Lite snett kan man säga.
Men vad gör man inte för konsten.

sedan upptäckte jag, av en slump, att schemaläggarna hade ändrat på mitt schema och det innebar att jag har lektion med en ny grupp redan imorgon bitti istället för nästa vecka. Så det var ju bara att sätta sig och göra om planeringen lite. Men det gick ju bra.

Man är ju extremt flexibel.

Igår var jag sundhet personifierad. var ute och sprang. HAHA.
Idag: stel som en nybakad 90-åring med dubbla höftfrakturer.

Nu vill jag dock ha kaffe. Ligger efter i kaffeschemat på nåt konstigt sätt.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0