lördagsfrulle

Vaknade 07 av en sjuåring som ville komma och gosa. Och det är ju inte så ofta för han tycker ju att jag är lite pinsam. Men det tillhör ju åldern antar jag.
I vilket fall, så var han på ett strålande humör. Han gick upp och gjorde frukost. Satte på ägg, smörade en macka till mig och gjorde te.

Äntligen!
Nu har jag nån nytta av ungarna. Nu skall jag genast lära Hugo att dammsuga hela huset, våttorka och piska mattorna.
Och laga en middag. Kanske deklarera. Nu är det dags.

Härligt!

http://www.hallekis.com/xx080212b.htm

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Hahaha... Vilken gentleman... de kan de där :-) OM de bara vill !!!!!!

DAmmsuga gör Eliaz (sitt rum) men man får ta det som det blir...han glömmer gärna och lyfta på saker och ting + att ta i hörnen...men vad gör det....han är bättre än hans pappa iaf....

Så nu har jag bestämt mej.... Imon är det ELIAZ som gör FRUKOST till mej, gärna på sängen

2009-02-07 @ 12:41:17

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0