vaddå? kränker du min integritet?

Alltså, glodde på tv och fick se programmet Made in Sweden.Käcka Laila Bagge. Anders Bagge och Andreas Carlsson som har hittat två blivande popstjärnor som de skall hjälpa fram.
Intressant koncept.

men jag blev irriterad, när den ena snubben, den hesa Kim, får hjälp av en superkänd låtskrivare som har haft många hitar, desmond Child, och han sågar hans text. Då blir slyngeln arg å lessen och vet inte om han vill vara med längre.
Buhuuuuu.

cry me a river.

Många skulle döda och gåöver lik för att få den chansen att få hjälp att komma fram med sin talang. Och han GNÄLLER!
Som en liten bebis, och dissar Desmond Child, genom att säga att han hade fel.

Men TJENA snubben. Wake up and smell the cappucino.

Åk hem, byt blöja, torka snoret och fortsätt byta däck for a living.. Artistlivet verkar inte vara något för dig som inte klarar av kritik. Det är ju för att en utveckling skall ske. En förvandling.Och för att få in en fot kanske man helt enkelt skall strunta i sin inegritet och bara svälja, göra om och göra RÄTT!

 < neeeeej, jag vill inte bli världsstjärna......Buhuuuuuu.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: eleganzia

Jag håller fullständigt med dig! Kan man inte ta chansen när den kommer ska man inte ha den heller. Lilla Kim hör nog inte hemma i branschen.

2009-01-15 @ 19:10:26
URL: http://eleganzias.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0