Ahaaaa

tillbaka från semestern på min lilla egen lånade paradisö. Restenäs Ö utanför Ljungskile.

Västkusten har aldrig varit vackrare. Varmt och gött har det varit (första veckan) då var det sol och bad som gällde hela tiden. Gosh, vad gott.

Inga brännmaneter utan vattentemp på 22 grader och solen värmande strålar.

sedan kom det regn, blev lite kallare och de där brännmaneterna beslutade sig för att göra inträde på kusten. Veti17 vart de höll till innan men inte i vår lilla vik i alla fall. Men där kom de och slut var det på att kunna kasta sig i utan en blick på vad som rörde sig i vattnet.

Lite dagsresor runt om i Bohuslän, Uddevalla, Smögen, Fjällbacka, Kungälv osv. Det är ju så vackert att man kan gråta.

Men nu är vi hemma i alla fall.

Imorgon skall jag skrivas in på sjukhuset och bli av med lite organ. Nu är det slut på endometrioshelvetet. Och i samma veva förvinner ju förmågan att skaffa fler barn.

Det skall bli skönt i alla fall. Nu räcker det, på båda fronterna.

Så jag återkommer när doktorerna har skurit färdigt.

Ajöken Adjö.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gissan

Dags för o ta bort hela verkstan...

Jag har åxå gjort det.

Ångrar inte en sekund. Så in i bomben skitgött o vara av med det.



Lycka till!

Kram Gissan



Och du...ingen tantvarning där... han e ju snart 50...typ iaf.

;)

2009-07-20 @ 21:18:49
URL: http://gissan.blogspot.com

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0