dagens rätt och annat

Fredag.
Mörka moln på himlen, men vi skal inte låta det överskugga vårt glada humör, skall vi?
Nej.

Gjorde gazpacho medan jag lyssnade på E-type. Mystisk kombo på nåt sätt. Vem vet, kanske kan bli modernt. Men nu är ju inte jag nån trendsetter. Jag är ju inte ens nån wanna-be, så jag kör mitt race.

Idag åker maken till Götet för att se på U2. Två gånger. Är man galen i den gruppen så är man. Jag får en lugn och stilla helg hemma i allafall. Skall väl på egen turne.

Nedåt Skåne i mitten av veckan. Sedan är ju för 17 semestern slut. fattar inte vad den tog vägen. Men det är väl likadant nästa år. En massa veckor som rullar på i rasande fart. Swisch - vad var det?? -Det var ditt liv. - Oj, kan jag få lite tillbaka? -Nej, jag är ledsen. Det är försent.   Jaha.

Gilla läget.

Nej, dags att servera lite gazpacho till ungarna. Håll tummarna att de gillar det.







Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0