survivor

...det är jag det.
Jag har alltså överlevt min lilla sjukhusvistelse, och själva operationen gick ju också bra. Har inte haft någon gaphals bredvid mig på rummet heller.

Så det har varit lugnt och tyst för mig. För utom att halva avdelningen har bestått av BB/förlossningen. Lite lustigt hur politiker väljer att organisera sommarens nedläggningar.
Jo, då stänger man gynavdelningen, och flyttar de patienterna till BB. kul för kvinnor som fått missfall/ är infertila och får behandling och vad som helst. Skall ligga på sammma avdelning som nyförlösta. Jättekäckt.

Ny hade jag ju fattat detta beslutet och det är helt OK för mig att inte kunna få flera barn. Men för den som inte har kunnat skaffa barn måste det vara en plåga att ligga på samma avdelning som små nyfödda skrikande barn.

Där har de inte tänkt till så långt, politikerna.

Men  nu är jag tillbaka i allafall.

hej hej.







Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Lina

Ja, planering och tankar påmänniskor före ekonomin finns sällan hos politiker

2009-07-24 @ 22:46:48
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
>Jag som skrev: Norpan

Lycka till vännen!!

2009-07-25 @ 02:01:33

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0