Två små 4-åringar

Idag fyller de 4 år. Mina små ligistHuliganer. Eller mina Gulliganer kan man också säga.

Så här kommer lite finfina bilder på kalasbarnen.






Gustav njuter av tårtan. Han är en riktig njutare han....







Här kommer Hugo med tårtan.







Ljusblås! Gustav tar i.







Viktor öppnar ett av sina paket! En film med Elias räddningsbåten!








Sedan var det lekdags.









Vilka godingar!


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Bibbi

Grattis små charmtroll!!!!

2009-07-01 @ 00:13:57
>Jag som skrev: Gissan

Grattis till gulliganerna...

Kram Gissan

2009-07-02 @ 08:41:28
URL: http://gissan.blogspot.com

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0