utmananad till max

har fått en utmaning av den gode Gissan....

En massa frågor att svara på. Nu skall vi se, frågorna lyder:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Hon är en vacker prinsessa, klädd i grönt och gult"  (Bob och Lillasyster - Dinkeli Dunkeli Doja)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min gamla byrå, arv från mormor.  

3. Vad såg du senast på TV?
det var andra chansen. Melodifestivalen.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
19:39   oj då; 20:16

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mia och Klara på teven, samt maken som pratar i telefon.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Jag kom hem från grannarna. Varit och kollat läget.

7. Vad tittade du på innan du började med den här undersökningen?
Lite på Mia och Klara. Darlingarna. Just nu är det Rolle som orerar.

8. Vad har du på dig?
Hm. Hörru! Äsch, jag kör jeans, mörkrosa linne, ljusrosa t-shirt.  Nåt sånt.

9. Drömde du något i natt?
troligtvis. Men inte kommer jag ihåg vad!

10. När skrattade du senast?
NU! Mia och Klara är underbara. tabitha som göttat och unnat sig hela natta.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En stor tygtavla med träd på. En tredelad tavla med svartvita bilder på N.Y.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Förutom mig själv i helfigur??

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Många frågor! Många svar! Kunde varit konstigare...

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
The Descent. Till början en schysst rysarrulle, som snabbt tog överhanden till at bli en halvkass skräckfilm. Fattadeinte slutet, men va 17, man kan ju inte hajja allt.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Städhjälp.      Och tvätthjälp.    Till att börja med.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag är egentligen en hemlig superhjälte.
Jorå. Lita på mig.


17. George Bush?
Tur att Mr. IQ Blöt tegelsten har förvunnit. Han har nog krypit under en sten nånstans.

18. När gjorde du någon glad senast?
Nyss, när jag nattade en av mina små killar.

19 - 20 Vad ska dina barn heta? Pojke respektive flicka?
Redan fixat. H, G och V. Pojkar allihopa.

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jajamensan. Och vilket land? Canada. Jupp.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen in, här har du din välkomstdrink. Låt mig visa dig poolområdet......


Så där ja! Klart!!

Nu undrar jag vem som vågar ta vidare utmaningen? Syrran?

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0