gräsets bästa vän



Gick omkring lite på måfå kändes det som iträdgården och använde kantklipparen. Plötsligt fick jag en känsla av att vilja skrämma grannarna lite, så jag gasade allt vad jag kunde.

Jösses, vad den lät. Nyfikna Rut i huset mitt över stack genast ut huvudet genom köksfönstret och blängde friskt på mig. Jag höll upp klipparen ovan huvudet och gjorde några utfall mot henne, allt medan jag gasade vilt så att det rök om den.

Sedan kände jag för kaffe.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.



ps kolla även filmen om barnmisshandel tre inlägg ner. Budskapet måste runt i världen. Kram

2009-05-15 @ 15:04:31
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0