ibland blir det litet löjligt.

I aftonblaskan idag så kan man få lära sig hur man gör för att se ut som Mary-Kate Olsen.



Och jag i min enfald som inte visste att detta var en look som man måste anlägga och jobba på. Att man faktiskt måste lägga ner tid och smink oc gyd-vet-vad för produkter för att se så där lagom sömnig, nyuppvaknad ut.

Så ser jag ut morgonen efter jag glömt sminka av mig. Efter en rysarfest utan vattenintag, ett fasligt hallabaloo där man stuper i säng, halvt påklädd med resterna av en halv special i näven.



ungefär som Mary Kate själv faktiskt.

Och det verkar ju vara en stilikon att ta efter.

Eller hur?

.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Janne

Var har jag sett den där bilden förut... Ja just ja här!



http://www.prettythin.com/marykateolsen.htm

http://longingforperfection.bloggspace.se/921790/Thinspo-mary-kate-olsen/



aftonbladet är pro-ana. Ner med dem!

2009-06-11 @ 08:44:30

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0