Pompompompooom

...idag fick vi se henne livs levande.
Plötsligt stod hon på balkongen vid residenset och vinkade sådär som man sett henne göra på teve.

Vink vink.

skulle tydligen inviga nåt museum. Och se där, i lilla Växjö fick vi se en kändis. En kunglig sådan.
Kronprinsessan.

Hon såg väl ut som hon brukar. Hugo var inte så impad för hon hade ingen krona på sig, och dessutom undrade han var Kungen var.
Men faktiskt. Lite kul var det. Jag har nu gjort mormor stolt. Jag har vinkat med mina barn mot någon i den kungliga familjen. Hon var en verklig rojalist. älskade allt med kungen, Salivia och de tre små ungarna.

nu kan hon sitta på sitt moln och le. Jag har gjort henne glad, tror jag.



Vink Vink, mormor.
Vink, Vink, Viktoria.


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0