tipp tapp

Har idag varit på egotripp och fixat naglarna. Supernajs. Svårt att skriva bara på datorn. det är ungefär som att sätta  på sig ett par trädgårdsvantar och sätta sig och skriva på världens minsta dator. det är svårt.
och så låter det tipp tapp tipp tapp. eller klicketiklick, beroende på vilken del av landet man kommer ifrån.

Och varför har jag gjort detta då? Och klippning igår! Allt på en gång? Vadan detta......

Jo skall på bröllop på lördag! Det är min lille lille lillebror som skall gifta sig! Nja, nu är ju han inte så liten, han är ju över trettio. Men ändå.Han är ju ändå min lillebror. Snyft. Hugo säger att jag inte får gråta i kyrkan, för "det skulle bli så pinsamt"
Jaha. Skall jag behöva skärpa till mig? Kan jag inte få gråta? JO! banne mig, det är min rätt som syster att få lipa.

Så det så.

    snörvel. Inte bara allergi.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gissan

Oj vilka festligheter det är på gång!

Grattis! ;)

Och klart du ska lipa som en sill.

Akta så du inte får naglarna i ögat bara...

Det gör ont!

2009-05-20 @ 07:53:42
URL: http://gissan.blogspot.com
>Jag som skrev: Linda

Så ni ska på bröllop...såååå trevligt :)

Såklart man får gråta..Eliaz grät 2 TÅRAR på gamla farmorsbegravning så såklart får man gråta på bröllop...det är ju en stor grej :) Kankse är det H som kommer gårta för att det är så fint haha Vem vet??!!!!



Nä nu ska jag göra pannkakor till alla barn..

2009-05-20 @ 15:20:00
>Jag som skrev: Anonym

Nice blogg!

2009-05-20 @ 15:23:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/
>Jag som skrev: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-20 @ 15:25:38
URL: http://memie.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0