söndag. Nya mål.

igår var det kalas.

50-års kalas. Det var så mycket anestesikliniken fyllde. Det skulle firas med pompa och ståt och det gjordes det. Kul att komma tillbaka och träffa alla sina gamla kollegor som jag inte sett på kanske 10 år. Det var så kul!
Mat, vin dans och de obligatoriska talen. De flesta var bra, ett var knappt uthärdligt. Gamla klinikchefer som skall prata gamla minnen kan lätt bli lite..tja...tjatigt kanske. Helst om man vill framställa sig själv som den som gjort mest nytta.

Suck. men tillslut var han klar och vi kunde gå tillbaka till att dricka vin och se fram emot dansen. Och det var en band som spelade, och ibland trodde jag att de hade helt gått fel, att de skulle till åldersdomshemmet och spela. Jag menar, spelar man "nu går 34:an i himlen in" på en fest? Nej precis.

Och sångaren i bandet tyckte att han var så coool när han sjöng "So what" utan vare sig mening, mål eller spets. Det var som om Lasse Berghagen skulle ge sig på att tolka Marilyn Manson.

Annars var det klackarna i taket och skoj, och jag kom hem vid halvtre tiden och kunde äntligen ta av mig mina skor. Pust sa fötterna.

Så nu har jag varit och hämtat ungarna hos farmor och farfar. dags att sätta igång med lunchen tror jag. Kan nog inte toppa gårdagens middag dock...


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Karaokeprinsessan

Härligt med lite party!!

I bland undrar man vem som valt band till sånna där tillställningar. Nån sekreterare som inte lyssnat på svensktoppen sen 34an var med..... Härligt att det blev en lyckad kväll!!



2009-10-25 @ 12:09:09
URL: http://karaokeprinsessan.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0