Dagens foto

image56

Här står Gustav och mumsar pommes frites.

image57

Här plockar Hugo av bordet efter middagen.

image58

Här är servicen i full gång. -Kan jag få betala fröken?
Hugo är fotograf.

image59

Ja men visst är vi väl lite lika? Förutom ett gäng rynkor?
(Alltså jag börjar ju se ut som en bulldog)


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

var är de utlovade frisyr bilderna??? ;-)

2007-10-19 @ 10:37:36
>Jag som skrev: vendela

Jag har bilder som inte du har........Sjönk ner i soffan igår med en amkrillitomatsåsmacka och ett glas mjölk och mina ögon vilade på allt som rörde sig på tv:n medans jag zappade förtvivlad mellan alla kanaler. Måste ha varit en underbar doftupplevelse. fisk, vitlök och alkohol. jag säger bara att det är skönt att hänga runt i dessa doftkombinationer själv. Nog om det fick som inte många andra en härlig sovmorgon till halv tio och en underbar frukost med tidning och alla andra ingredienser som behövs för att man ska må bra. Hämtad tapeten jag beställde och beställd en rod matta till vardagsrummet och nu ligger jag på soffan och tittar på sjukhuset. Dagzzzz for zeee rezepie of ze gambaräkorrrna.

tigerräkor som är skalade eller som man skalar själv(låt bli stjärten!!)
dipp:
-olivolja
-sambaloeloek
-vitlök
-balsamvinäger
-vitpeppar
-soja
-cayennepeppar

Mängden får du testa dig fram. Go girl

Stekpanna:
Häll i 1 till 2 dl olivolja
Värm upp detta och lägg i 6-7 vitlöksklyftor(hackade) och en chilipeppar (hackad)
låt det stekas lite och sen lägger man i räkorna och låt putra i knappt en minut.

Och sedan är det dags att slurpa, suga och allt annat man vill göra med en räka. bildbevis finns!!

Till har man vit bröd som man doppar såklart. Och salladen inte att förglömma:
mango och advokado lite salt och lite peppar.
Puss på dig hjärtat.
kram simone

2007-10-27 @ 14:18:40

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0