HURRA!!!! Jag har fått jobb! ! !

Här gick det fort!  Igår så ringde de från Teknkum (gymnasieskola för er som inte kommer från Växjö) och frågade om jag ville komma på interjuv. Jag hade tydligen sökt en tjänst där som vårdlärare. Det var nog för ett tag sedan. Ivilket fall så var jag där idag vid 13 och vid 15 så rigde rektorna och erbjöd mig en tjänst som vårdlärare. 50% (i praktiken 75%)!!!!! Vad säger ni om det! Sedan har jag kasnke stor möjlighet att kunna få läsa vid sidan 25% till vårdlärare, på nån utbildning som gick på distans.
Hoppsan säger jag! Vilken utmaning!!!
Ni ser, det är fullt av utropstecken överallt för jag är väldigt överraskad och nöjd, glad och nu kan jag andas ut.
Det här kan ju bli hur bra som helst!!

Nu kommer precis PellePop in genom dörren, och han vill nog göra lite mat snart. Jag tänker minsann ta mig en cider och slappa i soffan, och fira mig själv lite grann.
det är jag väl värd!
Ha det!!
//Lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Karin

Stort grattis. Vet att du kommer att bli en toppenlärare!

2007-08-31 @ 22:03:12
>Jag som skrev: Johanna

GRATTIS!!! Jepp du e väl värd en cider!(kanske tom 2 ;-))Så nu ska man titulera dig fröken Lotta minsann, spännande! Lycka till!

2007-09-01 @ 11:17:03
URL: http://johanna1975jojos.spaces.live.com/
>Jag som skrev: Linda

GRATTIS Lotta....så skoj...håller med de andra... Du kommer bli en KNAON lärare...

2007-09-01 @ 14:42:37
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0