Onsdag. Alla dagars moder.

Jag tycker att onsdagar brukar vara sköna dagar. lite mitt imellan så där. Inte så långt till helgen (om man nu saknar den). Och idag är det ju en underbar dag! Det var rätt kallt (typ 3 grader) när jag hoppade på bussen imorse vid 06, solen höll på att gå upp och det var lite dimmigt, ooo så fint det var.
Sedan satt jag och läste min spännande bok på bussen, så jag glömde sova en stund.
Kom till jobbet, låste upp och tog mig en kaffe i lugn och ro, och sedan kom min arbetskamrat och gullegulle Simone till jobbet! Har inte sett henne på evigheter för hon har ju haft semester och befunnit sig i Holland på nåt konstigt sätt, haha.
Hon är en superskön tjej, hon är min egen lilla Amazonkvinna.
Jobbar halvdag idag och skall väl ta mig hem sen till Pär som är hemma med barnen. Hugo ja, han går ju i skolan.

Nu tror jag faktiskt att jag skulle vilja ha en jobb, det hade varit skönt att veta vad man skall göra nu när min projektaaställning går ut IMORGON. Suck sen är man arbetslös.
Jag tänkte väl gå upp till intensiven och jobba lite annars har jag föräldradagar att ta ut tills jag har fått besked om olika jobb som jag sökt. Har inte hört nåt än, de var inte klara med urvalet än.
Undrar hur det går, fast det känns som att ju längre det dröjer med svar, desto mindre chans har man att få jobbet.
Nåväl.
Nu skall jag jobba, klicketiklick.
Hörs sen
/L.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: gullegul simone

tror inte jag är gulligull längre efter min supportkupp imorse. Amazonkvinna c est moi!! och bara jag vet varför... Ha ha svettas som en hel amazonstamm om nätterna. NEj usch det sägs att man ska vara seriös men jag vet inte hur. Lotta kan definivt inte hjälpa mig med det. puss min sköna

2007-08-29 @ 09:59:35

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0