Premiär gjord!!

Japp, premiären av Lottas aerobicsstudio är gjord, och det gick bra! Ja, ibörjan så glömde jag ett steg så jag kom i otakt hela tiden, och fattade inte varför. Men sen så kom jag på vad som saknades så då gick det mycket bättre.
Och alla verkade nöjda, tja nästan alla. Det var nån som gav upp. Men jag hoppas att alla kommer tillbaka nästa vecka.

Så, i eftermiddags så var jag alltså *in between jobs*  och det känns väl ändå rätt OK. Jag har ju ändå mammadagar att ta ut , men jag har ju några arbeten som jag väntar svar på.
Tja vi får se.
Nehej, nu är jag trött efter att ha gympat. man skall ju orka upp i morgon oxå.
Då kommer Anette på besök.
Det blir trevligt. Och då blir det kaffe.
Sov gott
//lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

SÅ bra att det gick bra :-)
Det är lätt att glömma.....Så det var nån som "gav upp" låter som om det skulle varit JAG *hihi* men jag var ju inte där....

2007-08-31 @ 06:56:52
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0