Välkommen till min nya blogg!

Japp, jag startar nytt.
Tröttsamt att sitta här på jobbet och inte ha nåt direkt att göra så jag startar en ny blogg. Helt OK va?
Jag lovar, jag skall verkligen försöka skriva och skriva och skriva jämt!!
Har ju varit lite dålig på det på sistone, men nu skall det väl bli ändring på det hoppas jag.

Snart slutar jobbet, projektanställningen går ut och jag står arbetslös!! Kan ni tänka er en arbetslös narkossköterska? Nä jag tror inte det.
Jag kommer alltid på nån råd.   ;-)

Ni kanske undrar varför min blogg heter tre amigos? ja det kan man ju sitta och lura lite på, emn ni som känner mig vet ju att hemmavid så springer det tre små glada killa omkring, mina pojkar och  de är mina tre amigos!!
Hugo, 6 år snart, och Viktor och Gustav två år.
Härligt, fullt ös kan man ju säga!!

nu måste jag jobba lite till, vi hörs sen...
kram
lotta ♥

image4



Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Millan

För en allkonstnär som du finns inga hinder, på dem bara baby och du får det jobb du vill... kram

2007-08-19 @ 17:34:17

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0